طراحی وب سایت خبری
نوشته شده توسط : ali rahmanpoor

امروزه با پیشرفت فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، سازمان ها و شرکت ها در صدد راه اندازی سایت خبری  برای اطلاع رسانی به مردم در زمینه ی اخبار تخصصی و عمومی می باشند.

طراحی سایت خبری، بستری ست برای آگاه شدن  افراد جویای اخبار که تمایل دارند در زمینه ی مور نظر خود اطلاعات کسب کنند.

روزنامه ها، مجلات، خبرگزاری های سراسری و محلی و افراد شخصی میتوانند با طراحی سایت خبری فراتر از حیطه ی کاری خود فعالیت نمایند .

داشتن یک وب سایت خبری، این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید بدون وجود محدودیتی در مکان و زمان، خبرهای خود را در فضای اینترنت منتشر کنید.

سایت های خبری، جزو پر بازدید ترین سایت ها بوده و در صورت جذب تعداد قابل توجه کاربر و بازدید کننده به سایت، روشی موثر برای کسب درامد از طریق تبلیغات میباشد.

 سیستم درآمد زایی وب سایت های خبری بر اساس تبلیغات بنری و لینکی و پاپ آپی است. ریپورتاژ ها نیز از دیگر مسائلی است که میتواند برای صاحبان سایت منبع درآمد باشد.

طراحی سايت خبری از جمله ی تخصصی ترین طراحی سایت ها است و علت ان داشتن ماهیت اطلاع رسانی و نیازمند بودن به  روز رسانی مداوم است که باید از تمامی منظر مانند نوع طراحی سایت ، سرعت و گرافیک زیبا ، سئو سایت و ...به طور صحیح و مخصوص سایت خبری طراحی شده باشد.

مهمترین اصل در طراحی سایت خبری مسئله ی دیده شدن سایت از طریق موتورهای جستجوگر و نرخ ایندکس شدن توسط گوگل می باشد. زیرا وب سایت خبری که بازدید کننده ای نداشته باشد، یک طراحی ناکار امد است. به طور خلاصه وب سایت خبری موفق خواهد شد که بصورت استاندارد طراحی شده و اصول سئو در آن رعایت شده باشد تا بتواند در نتایج گوگل در موضوعات مختلف وب سایت رتبه ی بالایی را کسب کند.





:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت خبری ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: